Naujienos

2017-05-29 08:05:32

Sveikatingumo ir fizinio aktyvumo savaitė Lakštučių g. 6

Gegužės 15-21 d. BĮ Neįgaliųjų centre „Klaipėdos lakštutė“ (lakštučių g. 6) vyko sveikatingumo ir fizinio aktyvumo savaitė, kurios pagrindinis tikslas - populiarinti sveikatingumą ir fizinį aktyvumą centre, bei skatinti vieni kitus sportuoti, ugdyti įprotį kuo daugiau būti, pramogauti ir žaisti lauke. Į užsiėmimus buvo įtraukti ne tik mūsų klientai, bet ir darbuotojai. Pirmąją sveikatingumo ir fizinio aktyvumo dieną mūsų įstaigą aplankė visuomenės sveikatos biuro komanda, kuri centro klientus ir darbuotojus supažindino su pratimais, skirtais dirbantiems sėdimą darbą. Visi atidžiai stebėjome filmuotą medžiagą ir mokėmės kaip darbo pertraukėlių metu reikia taisyklingai atlikti pratimus. Turėjome galimybę sužinoti tikslų savo kūno svorį, kūno masės indeksą, raumenų, skysčių masę, pilvo srities analizės duomenis, diskutavome rūpimais klausimais apie sveiką mitybą ir kūno svorio reguliavimą. Atlikę išsamią savo kūno analizę, pradėjome „kėdės ir lentos iššūkius“, po kurių išrinkome patį ištvermingiausią darbuotoją, kuris pasiekė geriausius laiko rezultatus atliekant užduotis. Siekiant didesnės fizinės ištvermės, atlikome saviugdos pratimus, kurių metu stengėmės kuo ilgiau išlaikyti kūną tam tikroje pozicijoje. Antradienį sulaukėme asmeninio trenerio – mitybos konsultanto Manto Panavo vizito. Turėjome galimybę sudalyvauti motyvacinėje paskaitoje apie fizinį aktyvumą ir mankštų naudą mūsų sveikatai. Tą pačią dieną Lakštučių centro kiemelyje vyko taiklumo turnyras. Varžėmės smiginio rungtyje, iš tam tikro atstumo taikėme į nustatytą objektą. Trečiadienį pradėjome „dieną su treningais“, kurios metu įstaigos  klientai ir darbuotojai keliavo pėsčiomis i sporto centrą „Šansas“. Visi buvo labai ištvermingi, kelionės metu ne tik demonstravome fizinius sugebėjimus, bet ir linksmai bendravome, dainavome ir judėjome šokio žingsneliu. Eidami fiksavome nueitus kilometrus ir laiką išmaniąja programėle. Bendrai pirmyn ir atgal nuėjome 4 kilometrus, kelionės laikas siekė 1 valandą ir žinoma valandą intensyviai sportavome sporto centre. Ketvirtadienį kiemelyje vyko „Bočia“ turnyras. Centro darbuotojai ir klientai pasiskirstė komandomis ir varžėsi tarpusavyje. Tai nesunkus, tačiau labai įdomus, azartiškas ir įtraukiantis žaidimas. Penktąją sveikatingumo ir fizinio aktyvumo savaitės dieną vyko žygis pėsčiomis – tai tikras jėgų pasitikrinimas, užsispyrimo, valios ugdymas ir ištvermės išbandymas. Šiais metais iš Klaipėdos į Smiltynę prie jūros išžygiavo 22 asmenys,  8 darbuotojai ir 14 klientų. Žygio metu įveikėme net 7,46 km atstumą. Žygio išbandymas buvo gana sudėtingas iššūkis panelėms, tačiau mūsų stipruoliai vyrai buvo labai entuziastingi, energingai žengė pirmyn, demonstravo savo ryžtą, atkaklumą bei jėgą. Svarbiausia, kad numatytą kelią įveikė visi žygeiviai ir pasiekėme kelionės tikslą – jūrą. Įsikūrėme poilsiui paplūdimyje – papietavome, pasistiprinome, atgavome jėgas  ir žaidėme nuotaikingus sportinius žaidimus,  bendravome, šokome su muzika, vaizdavome šaradas. Turėjome laiko pabėgioti po jau spėjusį sušilti smėlį, su žiūronais apžiūrėjome prisišvartavusius laivus. Diena prabėgo labai aktyviai, turiningai ir smagiai. Sveikatingumo ir fizinio aktyvumo savaitę vainikavo 10-asis jubiliejinis „Vilties bėgimas“. Ši savaitė buvo kitokia, ugdėme norą būti sveikiems, judriems, aktyviems, drąsiems, vikriems, atkakliems, siekėme, kad į sveikatos ir sveikos gyvensenos ugdymą įsitrauktų visa įstaigos bendruomenė. Kasdien valgėme sveikus pusryčius. Geras bendravimas ir tarpusavio ryšys yra esminis tikros partnerystės bruožas. O juk tai šiandieniniame, vis modernėjančiame pasaulyje yra labai svarbu.