Naujienos

2015-06-05 08:06:48

Išvyka į ekskursiją po Vilnių

Gegužės 26 d.  „Klaipėdos lakštutės“ klientai kartu su tėveliais ir darbuotojais turėjo nuostabią išvyką į ekskursiją po Vilnių. Į ekskursiją vykome mus parėmusių rėmėjų išpirktu dideliu, komfortabiliu autobusu, už tai jiems esame labai dėkingi. Mūsų išvyka prasidėjo ankstų rytą, bet visi buvo nusiteikia geromis bei pozityviomis nuotaikomis. Atvykę į Vilnių pirmiausia aplankėme Lietuvos Respublikos Seimo rūmus, mus čia pasitiko apsaugos atstovas bei ekskursijas lankytojų grupėms Seimo rūmuose organizuojanti ir vedanti ryšių su visuomene skyriaus darbuotoja, kuri supažindino su Lietuvos valstybės valdymo sistema, parlamento veikla, įstatymų leidybos procedūra, aprodė posėdžių sales. Sekanti mūsų aplankyta vieta buvo Nacionalinis muziejus „Gedimino pilies bokštas“, į patį bokštą kilome liftu, kildami pamatėme labai gražų kraštovaizdį. Vaikštinėdami pilies bokšto takeliais, iš aukštai pamatėme nuostabiai gražų Vilniaus miestą. Visų mūsų emocijos buvo tiesiog nuostabios, daug šypsojomės, fotografavomės ir skleidėme gerą nuotaiką aplinkiniams. Nemažai pavaikščioję, daug pamatę, išalkome ir visa grupė nuėjome papietauti. Pasisotinę bei geromis nuotaikomis vykome į kitą nacionalinį muziejų „Didžiosios Kunigaikštystės Valdovų rūmus“. Muziejuje mus pasitiko gidė, kuri papasakojo visą istoriją apie šiuos rūmus, kas juose gyveno, kaip gyveno, kas juose vyko. Apžiūrėjome dvi nuolatines ekspozicijas, atspindinčias istorinės rezidencijos funkcijas. Pamatėme gausius radinius kartu su rūmų raidos maketais, ikonografine medžiaga ir tekstiniais komentarais. Rūmų atkurtų istorinių reprezentacinių interjerų ekspozicija mus atvedė į reprezentacines menes su atkurtais istoriniais vėlyvosios gotikos, renesanso ir ankstyvojo baroko reprezentaciniais interjerais, taip pat į specialią lobyno salę.

Tai buvo paskutinė stotelė, kurią mes aplankėme Vilniuje. Diena prabėgo labai greitai, nes ji buvo labai turininga ir smagi. Labai džiaugiamės ir esame dėkingi, kad turėjome tokią galimybę, aplankyti išsvajotąjį miestą, sostinę Vilnių.