Naujienos

2018-08-28 10:08:49

Apiterapijos stovykla Trakuose

Liepos 9 d., remiantis kitų šalių gerąja patirtimi, pritaikyti neįgaliųjų sveikatinimo bičių produktais metodą, BĮ Neįgaliųjų centro “Klaipėdos lakštutė” lankytojai kartu su darbuotojais vyko į 5 dienų Apiterapijos stovyklą Trakuose. Šioje stovykloje  vyko edukaciniai užsiėmimai apie bičių produktų naudą ir veikimo principus organizmui, apie kuriuos kalbėjo patyrę bitininkai, mokslininkai, bei dėstytojai. Jaunuoliai paskaitų metu susipažino su apiterapijos ypatumais, įvairiapusiškai pažino bites ir medaus gamybą. Po to prasidėjo praktiniai užsiėmimai, kuriuose jaunuoliai galėjo išbandyti medaus gamybą nuo pradžios iki pabaigos. Galėjo išmokti įvairių medaus išgavimo technikų, o dovanų gavo savo pačių rankomis išsuktą iš korio medų. Kai nedalyvaudavome apiterapijos užsiėmimuose, turėjome laisvo laiko, kurį leidom produktyviai. Surengėme stovyklos atidarymą, kurį pavadinome „Pilies stovykla“ ir savo delnais papuošėme stovyklos plakatą. Kiekvieną vakarą organizavome sportinius ir kūrybinius žaidimus, nuo piešimo iki futbolo, o dieną užbaigdavome su šventine diskoteka. Organizavome ekskursijas po Trakus, aplankėme Takų pilį ir išklausėme profesionalaus gydo pasakojimą apie Trakų pilį ir Trakų atsiradimo istoriją, plaukėme laivų aplink Trakų pilį ir maudėmės Trakų ežere. Taip pat aplankėme angelų kalvą, Kernavės bažnyčią ir Kernavės piliakalnį ir daug sužinojome apie Lietuvos istoriją. Skaniai pietavome šalia esančiame restorane, kepėme šašlykus ir tiesiog gerai leidom laiką kartų. Paskutinę dieną jaunuoliams buvo įteikti bitininkų pažymėjimai, padėkos pagal nominacijas už pavyzdingą savo pareigų vykdymą stovyklos metu, o sodybos savininkė, kuri mus priėmė pas save apsistoti, išvažiavimo proga įteikė dovanų puodelius su Trakų miesto simboliais. Namo grįžome pilni įspūdžių, gerų emocijų ir labai dėkingi VŠĮ Trakų neįgaliųjų centrui ir Trakų miestui už šiltą priėmimą. Neįkainojami įspūdžiai liks visam laikui mūsų prisiminimuose ir širdyse.